شوهر مدرسه ای

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد / اما او که با ماست / او که نرفته است / از او بپرسید که چه می کند با دل ما...

شوهر مدرسه ای

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد / اما او که با ماست / او که نرفته است / از او بپرسید که چه می کند با دل ما...

حالا که می بخشیم...

 

آرزوم

خیلی تلخه که غیر از محبت و عشق چیزی نداشته باشی که به معشوقه ت بدی.الان زندگی ما انگار متکی شده به تلاش تو و انگار جای من و تو با هم عوض شده؛تو در جایگاه مرد خونه قرار گرفتی و من در جایگاه زن.همه چیزم داره می لنگه و من همه ش بهت می گم شرمنده م آرزوم و هیچ نمی پرسی تا کی قراره شرمنده ت باقی بمونم!(۱)

خودت خوب می دونی که دنبال کاری می گردم که غیر از حمالی، تهش برام چیزی داشته باشه به اسم؛ تجربه.دارم بهش نزدیک می شم از سختیش هم نمی ترسم چون کار سخت و یک تنه و پر استرس رو ۳ ساله که تجربه کردم اگه برام عایدی داشت به همون سفت می چسبیدم ولی غیر از اتلاف عمر هیچ چی برام نداشت.کار کردن تو رسانه این وقت تلف کنی ها رو هم داره دیگه! ولی کار کردن با کسایی مثل ...زاده این خوبی رو داره که طرف اهل سری دوزیه! اگه کارا رو کمپلت بسپره به خودم تند و تند می سازمشون و هوتوتو.چون وقتی طرحم رو بهش گفتم دیدم - برخلاف اهن و تلپ هاش  - خیلی مایل نیست واسه کاراش وقت بذاره و سرمایه گذاری کنه.با این حساب منم زود به کار و زندگی و احتمالا پولم می رسم؛اگه خدا بخواد.(۲)

یه کم هم از شادی و خوشی و عروسی و اینا بگم که وبلاگمون کمی شیرین بشه، دوست دارم الی زودی عروس بشه،می دونم که این اتفاق به زودی با خواست خدا می افته و همون طور که می خواستی و الکی به خاطرش آبغوره می گرفتی، اون قبل از خواهر کوچولوش عروسی می کنه.(۳)

مطلب آخر :

 من چطوری جواب محبتای تو رو بدم ؟ تو با همه ی دخترای دیگه فرق می کنی ، پس منم باید با همه ی شوهرای دنیا فرق داشته باشم(۴) دارم؟ ندارم؟ نمی دونم!

من هیچ وقت هیچ چیز به درد بخوری نمی دونم!

 

========================================================================

۱) قربون مردونگیت برم که به روم نمیاری.

۲)توی کارای تلویزیونی دیر پول می دن،اگه بدن!

۳)البته مخفی نمامد که قربون آبغوره گرفتنت می رم.

۴) اگه گفتی دنیا چندتا شوور داره؟

 

        امضاءءءءءع  :

                                محمدت

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کامبیز دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 01:24 http://kambiz-86.blogsky.com

سلام
زیبا نوشتی. امیدوارم در ادامه موفق باشی. یه سری هم به ما بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد